Easter postcard exchange 2016...

     ...immár 3. éve, hogy Húsvétkor vállalkozó kedvű kézimunka rajongók kis csapatával készítünk és küldünk egymásnak üdvözlő lapokat. Idén 2 határon túli jelentkező is volt. Mivel előre nem egyeztettem a többiekkel, hogy ki vállalna külföldi postázást - mindkettőt vállaltam. Sokat gondolkoztam milyen egyéb díszítést rakjak még a  lapokra, végül a családi kupaktanács úgy döntött, hogy nem kell túl spilázni:). Íme ezeket készítettem természetesen saját festésű fonalakkal és vászonra:
      ...ez a nyuszi Argitához ment Szerbiába...

 Minta egy régi Anna magazinból
Fonalak - Barbaral Creations: Cinnamon, Springtime, Citrouille, Skin, Holly Berries és fekete DMC
Vászon - Barbaral Creations Azure 32 ct
2x2 szálon öltve 

     ...a tojgli pedig Zsófihoz Romániába:

Minta szintén egy régi Anna magazinból
Fonal - Barbaral Creations: Prim Rainbow
Vászon - Barbaral Creations Azure 32 ct
2x2 szálon öltve 
     Én pedig ezeket kaptam: 
 Argitától egy pergamano technikával készült lapot...

...Bernadettől pedig egy keresztszemes nyuszkósat.

     Meglepetésként érkezett Cat 3D-s lapja:
Itt is köszönöm szépen!!!:)

     A többiek által készített szépségeket ITT tudjátok megnézni. Még egyszer köszönöm mindenkinek a részvételt, nagyon örülök, hogy /a régi motorosok idén is:)/ csatlakoztatok! Lesz karácsonyi forduló is természetesen - lehet készülni:).
Köszönöm, hogy benéztél! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése